wtorek, 9 września 2014

Reaktywacja

Tak wiem.. było już tutaj sporo postów ale wszystko poznikało. Moja chęć prowadzenia bloga jakoś przepadła wraz z pojawieniem się, kiedyś tam, jesiennej melancholii.
Ale postanowiłam wrócić. Mam nadzieję, że tym razem dłużej tutaj zabawię i będę częściej dzieliła się z Wami moimi pasjami. Być może znajdę dzięki Wam motywację do działania, bo jakoś rysowanie 'do szuflady' czy też robienie zdjęć 'do folderu' jest smutne. Miło jest się dzielić swoimi zainteresowaniem i móc liczyć na czyjąś opinie.
O czym będzie blog? Sama jeszcze nie wiem.. myślę, że będzie wielki mix, ale przede wszystkim często będą się pojawiać moje rysunki, zdjęcia oraz moje nowe hobby - decoupage.
Przez to ostatnie, myślę, że bardziej ucieknę w kierunku wnętrzarskiej tematyki. Ale jak to mówią.. pożyjemy, zobaczymy.
Dobra.. koniec pisania na dziś.
Życzę wszystkim miłego dnia i ciepłej końcówki lata :)

Pozdrawiam
SheRRy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz